Sådan hjælper du os med at rette tekniske fejl

Oplever du, at der er en teknisk fejl på vores side, som gør at du ikke kan komme videre med dit køb, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan finde og rette fejlen. Se herunder hvordan du gør.

 

Hvilken browser bruger du?

For at vores teknikere lettere kan finde frem til problemets kerne, har vi ofte brug for at få at vide, hvilken browser du bruger samt hvilken version, der er tale om. En browser er det program, som du bruger til at gå på internettet med - f.eks. Internet Explorer, Safari, Firefox og Google Chrome.

Det er ikke alle, der ved hvilken version og browser, der er på deres computer. Det kan man finde ud af ved at gå ind på siden: www.supportdetails.com. Når du er inde på denne side, identificerer den din browser samt hvilken version, den har. Udfyld dit navn, din email og i recipients email skriver du kundeservice@webapoteket.dk.

Tryk herefter på "send details" - så får vi besked om status og kan sætte vores teknikere på sagen.

 

Supportdetails Com

 

Tag gerne skærmprints

Hvis du oplever fejl, vil det også være en rigtig god hjælp, hvis du kan tage et eller flere skærmbilleder af problemet/fejlmeldingen.

Du tager skærmprint ved at blive på den side hvor fejlen er. Klik på tastaturet på den tast, der hedder "prt sc" - den er øverst til højre på dit tastatur.

Send en mail til os med dit skærmprint. Du indsætter ved at højreklikke på musen og vælge indsæt - eller ved at bruge genvejstasten Ctrl V.