Sådan hjælper du os med at rette tekniske fejl

 

Oplever du at der er en teknisk fejl på vores side, som gør at du ikke kan komme videre med dit køb, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan finde og rette fejlen.

For at vores teknikere lettere kan finde frem til problemets kerne, har vi ofte brug for at få at vide, bl.a. hvilken browser du bruger og hvilken version, du anvender. En browser, er det program, som du bruger til at gå på internettet med fx. Internet Explorer, Safari, Firefox, Google Chrome. 

Identificer din browser

Det er ikke alle, der ved hvilken version og browser, der er på deres computer. Det kan man finde ud af ved at gå ind på siden: www.supportdetails.com

Når du er inde på den side, identificerer den din browser og hvilken version den har. Udfyld dit navn, din email og i recipients email skriver du info@webapoteket.dk.

Tryk herefter på send details - så får vi besked om status og kan sætte vores teknikere på sagen

Supportdetails Com

 

Tag gerne skærmprints

Hvis du oplever fejl, vil det også være en rigtig god hjælp, hvis du kan tage skærmbillede af problemet eller fejlmeldingen. Du tager skærmprint ved at blive på den side hvor fejlen er. Klik på tastaturet på den tast, der hedder "prt sc" - den er øverst til højre på dit tastatur.

Send en mail til os på info@webapoteket.dk og indsæt dit skærmprint. Du indsætter ved at højreklikke på musen og vælge indsæt - eller ved at bruge genvejstasten ctrl V.

 

Ring eller skriv gerne

Har du spørgsmål til hvordan du gør kan du altid maile os på info@webapoteket.dk eller ringe på +45 8785 1133 hverdage mellem kl. 8.30-17.30.