"Sabbatår-medarbejdere" søges til kundeservice 

Vi søger pr. d. 1. oktober 2022 samt d. 3. januar 2023 to medarbejdere til vores kundeservice på Webapoteket i Hadsten til bl.a. ordrebehandling, håndtering af skriftlige og telefoniske kundehenvendelser vedr. ordrespørgsmål, fejlfinding, navigation på hjemmesiden m.m.  

Der vil være tale om timelønnet arbejde, hvor timetallet kan variere, men vi forventer, der i snit vil være tale om en arbejdsuge på ca. 33 timer for stillingen med opstart d. 1. oktober 2022 samt ca. 22 timer for stillingen med opstart d. 3. januar 2023. Du skal forvente ca. 2 lørdags- eller søndagsvagter om måneden. 

 

Vi forventer at du

  • har gennemført en ungdomsuddannelse
  • er velformuleret på skrift og i tale (telefon)  
  • udadvendt og kan lide at tale med kunder
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og kan lide at have orden i dine sager
  • har flair for at arbejde med IT systemer og en naturlig nysgerrighed ift. tekniske udfordringer
  • trives med at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling, hvor arbejdsgange løbende forbedres og udvikles.
  • har lyst til at blive i stillingen i mindst et års tid.

 

Vi tilbyder

  • grundig oplæring i vores it-systemer og kundehåndtering
  • en god arbejdsplads, gode kollegaer og en uformel omgangstone
  • udtalelse og reference, til når du skal i gang med studie
  • løn efter aftale

 

 Praktisk info

  • Tiltrædelse hhv. d. 1 oktober 2022 og d. 3. januar 2023 (eller efter aftale). Der vil være 3 måneders prøvetid.
  • Arbejdstid og -dage, aftales nærmere. 
  • Arbejdssted Bavne Alle 25, 8370 Hadsten - ca. 20 min. fra Århus bus går til døren. 20 min. gang fra tog. 
  • Skriv i din ansøgning: Hvor du har gået i skole og hvilken linje. Vedhæft gerne udtalelser fra eventuelle fritidsjobs eller andet relevant. Skriv hvorfor du tror du vil være god til et kundeservicejob.
  • Søg stillingen ved at uploade cv og ansøgning i vores online ansøgnings-system til alle ansøgere ved at klikke HER. Du får en e-mail kvittering for modtagelsen.
  • Samtale - bliver du valgt ud til samtale vil du blive kontaktet af temleder Lone Baltser Jønsson
  • Har du spørgsmål så kontakt teamleder i kundeservice, Lone Baltser Jønsson, på lone.jonsson@webapoteket.dk eller tlf.: 53620049.

 

Om Webapoteket 

Webapoteket.dk er det største online apotek i Danmark og har fart på væksten. Vi startede op i 2011 i små rammer og har siden vokset os større og større. Du kan læse mere om vores historie her 

Vores kundeservice består af 9 farmakomomer og farmaceuter, samt 3 ikke-faglærte, som tager sig af opgaver, der ikke er apoteksfaglige. God kundetilfredshed, ordentlighed og høj faglighed er kernen i vores forretning. Den gode kundekontakt er vigtig for at kunderne kommer igen, og vi arbejder løbende på at blive endnu bedre. Vi har en god arbejdsplad, og kundeservice arbejder tæt sammen med lageret og vores øvrige afdelinger. 

 August 2022