Mulige årsager til manglende levering
Der kan være flere forklaringer på, at en pakke ikke når frem som planlagt. Bliv klogere årsagerne herunder:
- Hvis pakken har været adresseret ufuldstændigt, får vi automatisk pakken retur. Det oplever vi hyppigst, hvis der mangler husnummer eller etagenummer - eller postboks-oplysninger. Det samme gælder, hvis dit navn ikke står på din postkassen. Vores adresselabels genereres automatisk ud fra, hvad du som kunde skriver i adressefelterne ved bestillingen. Det er derfor en god idé at tjekke i din ordrebekræftelse, om dine adresseoplysninger er korrekte. Er det ikke tilfældet, bedes du kontakte os pr mail, så vi kan rette din pakkelabel.
- Det hænder også, at postbuddet glemmer at lægge en pakkeseddel i din postkasse, eller at sedlen er bortkommet blandt din øvrige post. Kontakt posthuset, hvor du kan få din pakke udleveret mod forevisning af gyldig legitimation. Hvis din pakke ikke er blevet hentet efter ca. 14 dage, sendes den automatisk retur til os.
- Fyldte pakkebokse. I spidsbelastede perioder - som f.eks. jul, sommerferier og Black Friday - kan transportører og pakkeshops nogle gange ikke følge med. Pakkeboksene kan i disse perioder blive overfyldt, da modtagerne ikke henter deres pakker hurtigt nok. I sådanne tilfælde kan du opleve, at transportøren omdirigerer din pakke til en anden pakkeshop end den, du har valgt. Dette får du besked om fra transportøren og ikke os. Ønsker du ikke at hente en omdirigeret pakke, kan du lade den gå retur. Vi er ikke involveret i en evt. omdirigering, men vi vil meget gerne orienteres, hvis du ikke ønsker at hente en omdirigeret pakke.
TIP: Hvis din bestilling er sendt som pakke, kan du finde ud af hvor din pakke er ved at klikke på det link, du modtager, når vi har sendt pakken. Herfra kan du selv se, hvor pakken befinder sig.