Min ordre er afsendt, men jeg har ikke modtaget den. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke modtager din bestilling som forventet, efter du har fået en mail fra os om, at din vare er afsendt herfra, må du meget gerne kontakte os på info@webapoteket.dk.

Vi oplever nogle gange, at pakken kan være forsinket hos postvæsnet. Vi kontakter dig naturligvis altid, hvis vi kan se at dine varer bliver forsinket.

 

Der kan være flere forklaringer på at en pakke ikke når frem. Vi hjælper gerne med at finde ud af hvad der evt er gået galt.


  • Hvis pakken har været addresseret ufuldstændigt får vi automatisk pakken retur. Det oplever vi hyppigst, hvis der mangler husnummer eller etagenummer - eller postboks oplysninger. Det samme gælder, hvis dit navn ikke står på postkassen. Adresselabels genereres automatisk ud fra, hvad du som kunde skriver i adressefelterne ved bestillingen. Det er derfor en god idé, at tjekke i din ordreberkæftelse om dine adresseoplysninger er korrekte. Er det ikke tilfældet, bedes du kontakte os pr mail,så vi kan rette din pakkelabel. Kontakt os på INFO@WEBAPOTEKET.DK
  • Det hænder også, at postbuddet glemmer at lægge en pakkeseddel i din postkasse, eller sedlen kan være bortkommet blandt din øvrige post. Kontakt posthuset, hvor du kan få din pakke udleveret mod forevisning af gyldig legitimation. Efter ca. 14 dage sendes pakken retur til os.
  • Hvis din bestilling er sendt som pakke kan du finde ud af hvor din pakke er ved at klikke på det link, du modtager, når vi har sendt pakken. Herfra kan du se hvor pakken befinder sig.
  • Fyldte pakkebokse hos GLS og PostNord. I spidsbelastninger - især omkring jul, sommerferier og black friday - kan GLS og PostNord nogen gange ikke følge med. Pakkeboksene kan i disse perioder blive overfyldt da kunderne ikke henter deres pakker hurtigt nok. I sådanne tilfælde, kan du opleve, at GLS eller postNord omdirigerer din pakke til en anden pakkeshop, end den, du har valgt. Dette får du besked om fra transportøren og ikke os. Ønsker du ikke at hente en omdirigeret pakke, kan du lade den gå retur. Vi er ikke involveret i en evt omdirigering, men vil meget gerne orienteres, hvis du ikke ønsker at hente en omdirigert pakke.