Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en defekt vare?

Skulle du være uheldig at modtage en defekt vare, skal du hurtigst muligt give Webapoteket besked. 

  • Det kan du gøre ved at ringe til os eller sende en e-mail til info@webapoteket.dk.
  • Oplys gerne dit ordrenummer, og giv en kort beskrivelse af fejlen. Herefter kontakter vi dig pr. e-mail eller telefon for at løse problemet.
  • Webapotekets varer ekspederes og sendes fra Webapoteket / Gazelle Online Apotek. Det er apotekspersonalet på Gazelle Online Apotek, som håndterer og følger op på eventuelle reklamationer på lægemidler og ikke-lægemidler.
  • Du har ifølge købeloven pligt til at reagere inden for rimelig tid, efter at fejlen er opdaget. Når du returnerer en vare til Webapoteket, bedes du vedlægge en kopi af fakturaen og en kort beskrivelse af fejlen.
  • Så snart vi på Webapoteket modtager varen fra dig, vil vi tage hånd om sagen og sørge for, at varen enten bliver ombyttet, eller at du får pengene tilbage.
  • Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal pakken med den defekte vare mærkes "web-reklamation" og indsendes til følgende adresse:

Gazelle Online Apotek / Webapoteket

Bavnealle 25
8370 Hadsten

Læs mere om reklamationer under handelsbetingelser